Головна » Статті » Мої статті |
Урок математики 2 клас Тема: Повторення таблиць множення і ділення чисел 2 і 3. Складання задач на дві дії за даним виразом. Знаходження значень буквенних виразів. Мета: Виявити обсяг і якість знань про множенні і ділення таблиць 2 і 3, рівень навичок у лічбі та обчислювальній діяльності; вдосконалити вміння учнів розв’язувати задачі на 2 дії за даним виразом. Розвивати пам’ять, логічне мислення, зв’язне мовлення, увагу.Виховувати бережливе ставлення до природи. Обладнання. Сонечко з 10 промінцями, план уроку в малюнках, предметні малюнки, таблиці для усного рахунку таблиця "цифрове коло” зображення птахів. Хід уроку. І. Організаційна частина. · Діти, яка зараз пора року (Весна) · Який місяць по порядку і як називається? · Яка сьогодні погода? · Який сьогодні день? · Який урок у нас за розкладом? Учні. Математика – наука точна і серйозна. І прожить без неї нам навіть дня не можна. Учитель. Всі сідайте тихо, діти Домовляйтесь не шуміти, Руку гарно піднімайте, На уроці не дрімайте. Щоб не було нам мороки, Всі готові до уроку? Тож в гаразд, часу не гаєм І уроку вже починаєм. Учні. Сьогодні ми будемо діяти: · Акуратно! Думати: · Оперативно! Сперечатись: · Доказово! Для всіх · Обов’язково! Учні. Зошит свій я відкриваю, Навскоси його кладу. Ручку я ось так тримаю. Сяду рівно не зігнусь До роботи я берусь. Учитель. Ось і прийшла до нас весна, і скоро все навкруг зазеленіє, зацвіте. А з приходом весни у всіх людей з’являється чудовий весняний настрій? Але щоб у нас був ще гарніший настрій, давайте запросимо в гості сонечко з його промінцями. Учень. Сонечко, сонечко, Виглянь у віконечко, Ми тебе чекаємо, Зранку виглядаємо. Усміхнися з-за хмаринки, Кинь ласкавий промінець Ой, який ти молодець! (Учитель відкриває таблицю, на якій великий малюнок сонця з промінцями. На кожен промінець прикріплене завдання у вигляді крапельки). Учитель. Ось і завітало до нас сонечко, посвітлішало в класі від його промінців, а кожен промінець має для вас завдання. Давайте відкриємо першу краплину. ІІ. Актуалізація опорних знань. 1. Усний рахунок. Учитель. Сьогодні на урок математики прийшла казка "Колобок”. А ми складемо математичну казку. Пригадайте, як починається казка? · Так де вони жили? (В хатинці) · Але ця хатинка зачинена. Щоб відімкнути її нам потрібно "Швидко цифру назвати – її сусіда добирати” "Швидко цифру назвати – її сусіда добирати” · Ось і ми відкрили нашу хатинку. Як далі в казці (Спечи бабо Колобок...”) · І не спекла баба Колобок. Він незвичайний. (Із завданнями). Назвати компоненти дій додавання, віднімання, множення і ділення. · Продовжимо нашу казку: "Поклала бала Колобок на подвір’ї”... охолонути. Лежав Колобок тай засумував. І покотився по стежині. Докотився до хвіртки на рій, замок. Допоможемо відкрити його? Я назву декілька чисел, а ви повинні назвати зайве число: 10, 30, 270, 60 41, 50, 90, 70. · І покотився далі. І знову засумував. · Давайте розвеселимо Колобка. · Скільки раз ногою тупни · Скільки раз в долоні плесни · Ми присядем скільки раз · Підстрибнемо рівно стільки Покотився Колобок далі. · Зустріч із зайчиком. Математичний диктант № 762 (12, 8, 4, 9) · Зайчику сподобалось ваше розв’язання і він відмовився їсти Колобка. · Зустріч із Вовчиком Робота з підручником № 781 (усно) · Зустріч з Ведмедем · Обчислити значення виразу 3 а + 17, якщо а = 9, 3, 6, 4, 5 · Покотився Колобок далі, і раптом на дорозі – перешкода. · Допоможіть Колобку подолати ці сходинки. Колобок подякував за допомогу і вирішив прийти до вас у гості. · Яка команда буде працювати краще до цих діточок і прийде Колобок. Казка про козака Петра Самостійна робота (26-2):3+8 (20-2):2=9 (30-3):3=9 (5+7):2=6 3х7+27=48 3х8+28=60 Фізкультхвилинка "Хмарка сонечко закрила...” Скласти задачу за виразом. І в. ІІ в. 3х4+7 12+(12-5) І в. Діти посадили 4 рядки яблунь по 3 яблуні в кожному, і 7 груш. Скільки саджанців Посадили діти? 3х4+7 = 19 (с.) ІІ в. В магазин привезли 2 ящики огірків по Робота з геометричним матеріалом № 783 (підручник) · Діти ви добре справились із завданням які були для козака Петра. Завдання на логічне мислення. 1. Що більше важить 2. Продовж ряд 2, 4, 6, 8, 10, 12,.................. · Козак відповів на всі запитання. Змій був змушений віддати гарні оцінки, а козак Петро повернув їм дітям. Цей промінець вам пропонує відгадати слово, яке передав вам козак, коли правильно порахуєте 6:2+3 (М) 8:2+4 (Ц) 2 8+16 (О) 3 7+21 (І) 3 9+27 (Л) 2 5+10 (О) 100-10+90 (Д)) Молодці! Підсумок уроку. Оцінювання роботи учнів. Завдання додому. · Діти у нас залишився ще один промінець № 787,788 Д./з. · Діти подивіться, як лагідно вам усміхається сонечко. Простягніть сонечка в своїх рученятах. І відчуєте, що тепла у сонечка багато, Воно гріє малят промінцями, І радіє зустрічі з нами. · Ну що малята, тепло вам в долоньки? · У кого на парті 3 сонечка, той отримує 11 балів. · У кого на парті 2 сонечка, той отримує 9 балів. · У кого одне сонечко – 6 балів. Цей урок нехай залишить у вас, міцні знання, відмінні оцінки і хороший настрій. | |
Переглядів: 1302 | |
Всього коментарів: 0 | |