Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 30 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Мета: Виявити обсяг і якість знань про множенні і ділення таблиць 2 і 3, рівень навичок у лічбі та обчислювальній діяльності; вдосконалити вміння учнів розв’язувати задачі на 2 дії за даним виразом. Розвивати пам’ять, логічне мислення, зв’язне мовлення, увагу. Виховувати бережливе ставлення до природи. |
Ведуча. Сядьте, діти, всі, будь ласка, Розпочнеться зараз казка. Вона, кажуть, дуже гарна І цікава, і повчальна. |
Цели: Закреплять с детьми правила безопасного пребывания дома. Продолжать учить детей самостоятельно выделять основные опасные предметы окружающей среды. |
Загальнопізнавальні цілі: поглибити знання учнів про прикметник як частину мови, його роль у мовленні, закріплювати вміння встановлювати логіко-граматичні зв’язки; розвивати вміння точно і доречно вживати прикметники у мовленні, розвивати логічне мислення, увагу учнів; виховувати інтерес до книги, естетичне відчуття прекрасного в природі. |
Мета: виявити, конкретизувати й узагальнити знання про різні стихійні лиха. Навчити дітей працювати підгрупами. Розвивати інтелектуальні здібності, швидкість реакції. |
Для гри потрібна ділянка пересічної місцевості, по якій прокладено замкнений маршрут. На початку маршруту, тобто на старті спільному для всіх команд, облаштований штаб. |
Мета і завдання: ознайомити дітей із причинами виникнення пожеж та з елементарними правилами протипожежної безпеки; закріпити в них знання про небезпеку гри з сірниками, вогнем; сприяти розвитку словника: ознайомити із значенням рідковживаних слів (стодола, господа); вчити дітей самостійно робити висновки. |
Учні повинні вміти: правильно реагувати на різноманітні надзвичайні ситуації, находити вирішення даної НС. |
Мета: Ознайомити учнів з життям і творчістю Т.Г.Шевченка. Розвивати пам’ять, мислення, увагу, вміння робити самостійні висновки. Виховувати почуття любові і поваги до світлого образу поета – мислителя Т.Г.Шевченко. |
Мета. Закріпити раніше вивчені поняття, дати поняття про об’єднання множин; розвивати вміння мислити, висловлювати свою думку чітко, переконливо, вміння утворювати множини, їх об’єднання, розрізняти елементи множин; виховувати почуття колективізму, прагнення бути активним у колективній роботі. |